Schots voetbad

Een voetbad is altijd fijn,lekker warm en daarna even je nagels lakken.Maar onlangs had ik gehoord van een Schots voetbad…hé wat?

Een schots voetbad is met je ene voet in een teil met warm water zitten en met je andere voet in koud water.Blijf zo’n 10 min. zitten en daarna wissel je de teiltjes om.

Veel informatie vond ik er niet over op internet , spijtig.Maar een schots voetbad is een “ritueel” dat vaak wordt gebruikt bij de schotten.Het schijnt erg gezond te zijn en je lichaam in evenwicht te houden.

Ik heb het gisteren geprobeerd , en eerlijk : Het was best fijn!Ik zou het eigenlijk wel aanraden!

Veel kan ik er niet over vertellen , want er is echt NIKS te vinden erover.

xxxxxxx

One thought on “Schots voetbad

  1. Pingback: Overzichtje leuke artikelen ;) « beautytipscelebs

Geef een reactie

