Sterren zonder make-up

Zelf vind ik dit altijd leuk om sterren “au naturel” te zien dus besloot ik even op onderzoek uit te gaan en WOW , dit kwam ik allemaal tegen , heb ze per 4 gezet (maar zijn 2 verschillende celebs) , kijk even mee!

Katy Perry haar no make-up pic is echt NO MAKE-UP , Britney heeft een mini-beetje make-up denk ik op de eerste foto.

Paris heeft ook geen make-up op , en riri denk ik een beetje.

Jennifer heeft misschien een beetje op en Lady Gaga overduidelijk….Geen make-up!

One thought on “Sterren zonder make-up

  1. Pingback: Overzichtje leuke artikelen ;) « beautytipscelebs

Geef een reactie

