Mooie ketting

Toen ik enkele dagen geleden op Misslipgloss.nl surfte , viel deze foto me erg op.Wat een mooie ketting!Het artikel ging niet over de ketting en het was ook maar een sfeerfoto.Het ketting symboleert de vind-ik-leuk knop op facebook.Zoals jullie al weten ben ik facebook-gek , en ik zou supergraag het kettinkje willen.

Hebben jullie soms een idee waar je zo een soortgelijk (of hetzelfde) kettinkje kan kopen en hoeveel het kost?

Ik vind het zo een superleuke ketting!

xxxx

Geef een reactie

