Facebook-gek

Okee , ik ben op en top verslaafd aan facebook.Toen ik dus 3 dagen niet op facebook kon , flipte ik zowat.En toen ik er (eindelijk!) terug op kon had ik maar liefst 45(!) meldingen….

Oke verder…facebook werd in 2004 opgericht en werd al snel razendpopulair.Op facebook vind je oude vrienden snel en simpel weer terug , ook leuke spelletjes kan je daar spelen zoal oa.:Farmville , Hotshot , Gardens of time , Frontierville , MafiaWars , Petville , Itgirl , ….En nog vele meer!

Via facebook hou ik contact met vakantievriendinnen,vrienden die ik mis of gewoon mijn BFF!

De spelletjes speel ik ook heel graag , met Farmville en Hotshot als favoriet.

Kortom : Love Facebook!

2 thoughts on “Facebook-gek

Geef een reactie

