Nagelswatch : BlackBlue

Hier is nog een nagelswatch , lang geleden eigenlijk!

Oke deze nagelswatch vind ik heel mooi , niet zo goed gelukt maar toch heel mooi.

Ik heb een groenblauwe nagellak gebruikt het pastelsetje van de Claires , 3 lagen heb ik gebruikt .Daarna gebruikte ik voor de schuine streepjes de eyeliner van 2true , ik heb het kwastje schuin gehouden en vanuit de rechterbenedenhoek en lijntje ietwat omhoog getrokken , daarna eentje meer omlaag.Laat heel goed drogen en doe er topcoat overheen.

Let niet op het vlekje op mijn vingers , dat is eyeliner.(Vergeten af te vegen).

De foto is wat wazig , zie ik nu pas….

xxxxx

4 thoughts on “Nagelswatch : BlackBlue

Geef een reactie

