Planning voor beautytipscelebs

Hi ladies ,
er is een probleem met mijn site : ik kan geen afbeeldingen , polls , filmpjes,links,…posten in mijn berichten .Ook kan ik de bezoekersstatistieken niet bekijken.Ik hoop dat dit voorlopig is en morgen al over is , weet niet wat ik anders moet doen.

Ok , back to the topic!
Omdat mijn site steeds meer bezoekers begint te krijgen (jeej thanks!) , besloot ik een concrete planning te maken.Inmiddels is deze volledig uitgestippeld voor de komende week.Ik verklap natuurlijk nog niet welke artikels en celebs er gaan komen , maar hier is een algemene planning , uren zijn ook geheim hihi(GELDT ALLEEN VOOR KOMENDE WEEK!) :

Maandag : Celeb + Tip van de week
Dinsdag : Artikel + Poll
Woensdag : Artikel + De vriendschap van…
Donderdag : Celeb + Persoonlijk
Vrijdag : Quotes + Revieuw
Zaterdag : Artikel + Celebnieuws
Vrijdag : Celeb + Let’s talk about… (ja,is een nieuwe rubriek)

Hopelijk hebben jullie wat aan het schema en is mijn probleem met de site vlug opgelost!
xxjes

3 thoughts on “Planning voor beautytipscelebs

    • Sorry maar ik doe het liever zelf , Hoe en waar de foto’s moeten komen.Ik heb ook niet graag dat anderen mijn wachtwoord hebben en mijn bezoekersaantallen zien.Ik vertrouw u wel hoor , maar begrip aub xxxx ❤ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  1. Pingback: Jippie!!!! « beautytipscelebs

Geef een reactie

