Celebnieuws : Gaat Lady Gaga te ver?

Lady Gaga , iedereen kent haar wel.Vroeger was ik een enorme fan van haar en ik ging uit mijn dak toen ik haar liedjes op de radio hoorde,maar nu….

Lady Gaga begon haar carrière in de showbiz met haar hit : Pokerface.Toen zag ze er nog gezond uit en overdreef ze niet met haar kledingstijl , het was stijlvol Gaga.Denk aan de grote strik op haar hoofd,het theekopje,haar froe met lang stijl haar.Ik vond haar mooi en benijde haar uiterlijk ; ze was origineel en toch natuurlijk , ze straalde iets uit.Iets natuurlijks en moois.Check de foto hiernaast.Ze stond aan het begin van haar zangcarrière.

 

Nu….Blauwe pruiken , grauwe huid , vleesjurken , doorschijnende kledij , ….. Ik vind er niks meer inspirerend aan.Gaga haar shows zijn ook niet meer hetzelfde.Hieronder wat shocking voor-en na foto’s , links is voor en rechts na.Dit is gewoon mijn mening maar.

Geef een reactie

