Beauty Winkels

Ik ga even wat vertellen over mijn favoriete (budget) beautywinkels.Natuurlijk kennen jullie allemaal Ici Paris XL,The Body Shop,Essenza,The Make-Up Store,….Dit zijn wel allemaal hele leuk beautyshops maar het prijskaartje is minder leuk.Maar er zijn ook veeeeel goedkopere winkels waar je kan beautyshoppen.

Onder andere de Action.Deze is extreem goedkoop,niet altijd even goede kwaliteit maar dat ligt eraan wat je er koopt.De lipglossen(+lipstick) kan je per 2 kopen voor amper €0,80.Er zit een handig spiegeltje langs de zijkant,de lipglossen zou ik aanraden!Dan zijn er ook leuke oogschaduw palletjes voor €0,99 , deze zijn wel leuk en er zit ook een spiegeltje binnenin,maar er komt weinig kleur vanaf.Wat verkopen ze er ook?Maskertjes,ze  zijn er in verschillende soorten ; maskerdoekjes,warme maskers,peelingmaskers,gewone maskerzakjes,….Deze vind ik persoonlijk erg fijn.Buiten maskertjes is er ook nog andere gezichtsproducten ; gezichtsscrub,nepnagels (€0,50),bodyscrub,nagellak,glasvijlen,reinigingsdoekjes,…..Stijltangen + krultangen+krulspelden+…..zijn er ook te koop.Buiten make-up en alles wat daar bij hoort zijn er ook leuke (goedkope) decoratiespullen.

Ook Kruidvat is een van mijn favoriete winkels,in de make-up afdeling is er voor elk wat wils.Er zijn luxueuze merken te koop (denk:L’Oréal,Garnièr,NYC,…)maar ook spotgoedkoope merken (denk:Catrice,Essence,2be,2true..) , Ik ben een enorme fan van de nagellakjes van Catrice,voor €2,50 heb je supermooie kleurtjes in redelijk grote flesjes.Mijn favoriete nagellakjes van Catrice?Up In The Air,Yellow Melon en Dirty Berry.Ook de lakjes van Essence zijn erg fijn.Hier heb je al voor €1,30 een flesje,maar deze zijn dan ook erg klein.Mijn favo lakjes van Essence : You Belong To Me,Choose Me en Modern Romance.Ook het befaambe concealerpallet van Catrice is leuk!Natuurlijk zijn er nog andere producten dan nagellak van Essence en Catrice (lipgloss,oogpotlood,french manicure tips,lippotlood,oogschaduw,….)

Tenslotte is Hema aan de beurt.Een hele leuke winkel op zich , maar het allerleukste vind ik de lichaams/gezichtsproducten hoek.Zeer voordelige crèmes,scrubs,maskertjes,….vind je er. Ook de make-up afdeling is een kijkje waard.Je vind er alles van make-up tegen een redelijke goede prijs.De kwasten van de Hema vind ik super,daar haal ik vooral mijn foundationkwasten,de wimperkruller van de Hema raad ik ook aan iedereen aan,hij is te koop voor €2,95.

Hopelijk hadden jullie er wat aan.Als je vragen hebt,zet het bij de reacties of mail me : valentine1990@live.be

Geef een reactie

