Revieuw Handproducten Kruidvat

Kruidvat is een van mijn favoriete winkels,je vindt er namelijk veel budget beautyproducten.Zoals handcrème!

Ik heb 2 handcrèmes van kruidvat eigen merk.Een paarse en een blauwe.De lijn heet ‘Hand Therapy’,ze kosten ongeveer € 2 per stuk.De paarse heet ‘Hand-en nagelcrème’,de blauwe ‘Anti-àge’.Er zijn nog meer handcrèmes in de lijn.

Ik vind ze erg goed,vooral de hand-en nagelcrème.Ik heb de indruk dat mijn nagels er echt sterker door geworden zijn.Het maakt de handen ook soepeler en zachter.De crème trekt snel in ruikt fris.

Over het algemeen zijn de handcrèmes heerlijk,ik raad ze aan iedereen aan!

Dan heb ik  nog een handproduct gekocht.Desinfect handgel!Ook van kruidvat eigen merk.Het maakt je handen schoon zonder water en zeep,het mini-formaat kost € 0,99 per stuk.Er is ook een grote fles van met een pompje aan,hij kost ongeveer € 2 .De handgel is heel fijn en droogt snel.Persoonlijk vind ik het mini-formaat handiger voor in je tas.

De foto’s zijn gemaakt met de webcam, dus zoals je ziet zijn ze van geen goede kwaliteit .sorry voor dat 😉

Geef een reactie

