Eyeliner als nagellak

Sinds kort heb ik iets ontdekt,vloeibare eyeliner als nagellak!Neeee niet voor je nagels gewoon te lakken.Voor streepjes,bolletjes,…op te zetten!Wat hierbij belangrijk is,is dat je als je klaar bent er zeker topcoat over doet.De kleur van de eyeliner vervaagt snel,dus doe er onmiddellijk topcoat overheen.

Vandaag heb ik namelijk ‘Checkerboard Nails’ geprobeerd.Met de vloeibare eyeliner.Ik had er nog geen topcoat overheen gedaan op de foto.

Eerst heb ik mijn nagels wit gelakt,vervolgens heb ik 4 kotjes gezet met de eyeliner op mijn nagels. Kleur 2 kotjes in, en voilla!

zorg er wel voor dat het vloeibare eyeliner is!!!!

De witte nagellak op de foto is van 2be (Di) te koop voor € 3,25.De vloeibare eyeliner is van 2true (Kruidvat) en kan je kopen voor € 2,50.

8 thoughts on “Eyeliner als nagellak

  1. Pingback: Nagelswatch : Eyeliner « beautytipscelebs

  2. Pingback: Nagelswatch : BlackBlue « beautytipscelebs

  3. Pingback: Overzichtje leuke artikelen ;) « beautytipscelebs

Geef een reactie

